ПОЛИТИКА ЗА РЕКЛАМАЦИЈА И ВРАЌАЊЕ НА ПРОИЗВОДИ

ОЕ Комерција ПОЛИТИКА ЗА РЕКЛАМАЦИЈА И ВРАЌАЊЕ НА ПРОИЗВОДИ Издание: 1 од 12.02.2024
Ревизија: /

Во случај на враќање на производите, купувачот е должен да укаже на оправдана рекламација на телефон 02 272 6089 и писмено преку e-маил shop@jakanova.com.mk

Купувачот има право на рекламација во следниве случаи:
  • испорака на производи кои не се нарачани испорака на производи на кои им е
  • истечен рокот на употреба
  • испорака на производи кои имаат грешки или оштетувања кои настанале при транспортот

Купувачот при прием на пратката треба да ја прегледа истата, да провери дали испорачаното одговара на нарачката и во присуство на нашиот доставувач да утврди дека производите се во добра состојба. Доколку пратката е неисправна, купувачот треба да се пожали во истиот момент и официјално да испрати маил на shop@jakanova.com.mk со пополнет образец.

Опции за рефундирање
  • Замена. Ние ќе ја замениме ставката со друга со подобар квалитет
  • Наплата на пари. Ние ќе ги вратиме трошоците за ставката што ја потрошивте за да ја купите.

Иако сте слободни да изберете претпочитана компензација, ние го задржуваме правото да ја смениме листата на достапни опции за компензација во зависност од вратените артикли, локацијата на клиентот, банкарските особености или други причини што создаваат тешкотии или непријатности без оглед дали за ЈАКА НОВА  или за клиентите.

Како да ја вратите купената ставка

Правилно пополнете го образецот за враќање со бројот на нарачката, производот што го враќате, причината за враќањето и дали сакате промена на производот или поврат на сретствата. Ако не го споменете бројот на нарачката, нема да можеме да го обработиме вашето враќање. Препакувајте го предметот во оригиналната кутија и пакувањето. Однесете ја вашата пратка до која било Пошта во рок од 3 дена од приемот на истата и добијте доказ за поштенска сметка и за бројот за следење – ова ќе го забрза процесот и ќе легитимира дека вашата пратка е на пат кон нас.

Адресата за враќање е:

Јака Нова ДООЕЛ Скопје Борис Трајковски 75 Кисела Вода Скопје

Ние ќе ги надоместиме трошоците за испорака во случај на враќање на оштетени, неисправни или неточни артикли.

Што ќе се случи следно

Ние ќе ви испратиме е-пошта веднаш штом ќе го добиеме вашиот пакет со вратени производи и ќе го обработиме вашето барање.

  • Вратената ставка ќе се прегледа по пристигнувањето.
  • Ако состојбата во која е вратена ставката е несоодветна (на пр. ознаките се отстранети или има знаци на оштетување) и не можеме да го вратиме во продажба, можеби нема да можеме да го прифатиме вашето враќање и можеби ќе мораме да ви го испратиме назад.
  • Доколку состојбата на вратената ставка е соодветна, ќе добиете компензација во рок од 15 работни дена во зависност од начинот на плаќање што го користевте за купување на вратената ставка.
  • Ако плативте со кредитна / дебитна картичка, ние ќе ви го вратиме износот на вашата кредитна / дебитна картичка.
  • Ако искористивте подарок картичка за купување на вратената ставка, ние ќе ви ги вратиме исплатените пари на салдото на кредитната / дебитната картичка и ќе ви обезбедиме нова подарок картичка (како резултат на нашите внатрешни правила која било подарок картичка не може да се користи двапати или повеќе.
ЈАКА НОВА не одговара и не заменува производи по приемот на пратката.

ЈАКА НОВА  има резервирано право да ја менува политиката за враќање на производи. Сите ревизии или промени ќе стапат во сила веднаш со нивното објавување на веб страницата на ЈАКА НОВА.